2015-05-08

CAS..........

.......= Clean and Simple, d.v.s inget "lull-lull" utan enkelt och strikt.
Var och tittade i Elins blogg, Pysselochkort i går och hon hade gjort ett så himla fint CAS kort med Kallablommor. Jag blev då plötsligt scrapsugen och inspirerad då jag också har en väldigt fin Kallastämpel. Så till slut så blev det vi kallar att "Lifta" någon, d.v.s att göra nästan lika.
Mitt kort blev så här:

 När jag ändå höll på så tog jag fram en annan fin stor stämpel från lådan och gjorde ett kort med den också.
Både Liljan och Kallan har jag försökt sälja väldigt länge men ingen har varit intresserad. Nu så kom dom ju till användning och jag tycker så mycket om dom att jag nu bestämt mig för att inte sälja dom utan dom får helt enkelt ligga kvar i lådan tills jag blir sugen på dom igen =)
Blommorna fastsatta med 3-D-kuddar.

Jag har målat med de nya pennorna Chameleon
*****************************************
Gjorde ett kort till 2015-05-09 med Kallan

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina kort du har gjort.

Hälsning Birgitta