2014-03-04

Skor.....

Fick en beställning på ett kort till en 30-åring och beslutade mig för att göra ett lite tuffare kort med en tillhörande sko att lägga en liten present i.

Mallen till skon finns hos fantastiska Scrapsalig och jag har "liftat" henne lite grann med kedjorna som jag tyckte var kul och även dragkedjan baktill.
Det är första gången jag försöker mig på denna sko, men det var inte sista det kan jag lova =)
1000-Tack för mallen Kristina Scrapsalig.


dies: Spellbinder
stämpel: Bombshell stamps

stämplar + grattisdies: ROXstamps
insidan



4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jag gillar detta kort. Så läckert.

Hälsning Birgitta

Ulla sa...

Wow så häftig sko, kortet var tufft men en sko där också.
Kram Ulla

Ulla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Iffa ...... sa...

WOW så snyggt!!
Superläcker sko och så fräckt med öppningen där bak.
Kortet till = jättefint!!
En väldigt glad 30-åring som får detta :)
Kram Iffa