2013-04-18

Klänningskort

Har lite kort på lager att visa och börjar med detta lilla


5 kommentarer:

annicka sa...

Halloj!
Ja det där med jobbet var väl en av sakerna som tog andan ur en :)Meeen, livet är ju fullt av överraskningar...eller hur? :)
Var faktiskt och köpte lite cardstock och rosor i går...har iofs gjort lite barnkort under "frånvaron"...har bara inte orkat fota och lägga ut på bloggen :)Vi får väl ta en fika nere på "Kardemumma"(?) bara det blir lite varmare ute...eller vad säger du? =) Ha en bra helg du med!
kram kram

Anneli sa...

Ååå så söt klänningskort och vagnen inunder hur fin som helst. Vad duktigt du är...
Förra helgen försvann den sista snön här, så då passade vi på storstäda trädgården efter vintern, Denna helgen har alla påskliljor m.m kommit up landet det börja se riktigt vårligt ut, så gott. Vi får höras någon dag. Hälsa Anders, Peter hälsar..
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

Stephi sa...

å så gulligt kort! Det var länge sen men jag har ej pallat surfa runt...
Min mans mor dog i cancer för ett par veckor sen. En tung vinter å vår men nu blickar jag framåt ..
Hoppas det är bra med dig!!! Kramis

Stephi sa...

å så gulligt kort! Det var länge sen men jag har ej pallat surfa runt...
Min mans mor dog i cancer för ett par veckor sen. En tung vinter å vår men nu blickar jag framåt ..
Hoppas det är bra med dig!!! Kramis

Carro Öberg sa...

Oj vad länge sedan jag var in här - tiden bara rullar iväg... och du fortsätter att producera så många superfina kort :)

Hoppas allt är bra med er. Äntligen lite vår utanför fönstret, himlarns vad den var efterlängtad i år!

Kram kram