2013-04-22

Fodral.....

Ja ska nu näsdukarna ha fodral så ska väl även  "Kleenex" i pysselrummet också ha en cover. Hade ju en dekorerad med rosor och sånt men med tiden så blekar sakerna så det ser trist ut och den var svår att fylla på. Så det har jag löst nu =)
Denna har jag inte dekorerat alls utan bara använt papper. "Sprättade" upp en ask,sidor och gavlar fick svart cardstock, upptill och en remsa på sidorna det härliga lädermönstrade papperet från Pysseltagen som är så lätt att tork av.
För att kunna fylla på med nytt så att det funkar att dra upp så gjorde jag en liten låsanordning på ena gaveln.




låset

2 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Superhäftig, jag älskar det pappret och har det själv i cerice =)
Smart öppning du gjort, den gillade jag!!!
Kram

Carro Öberg sa...

Stiligt :)