2013-02-23

Barnsäng

Mallen till den här sängen hittar du HÄR


 som fötter har jag använt pins

6 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Åh så kul att du testat hennes söta vagga =) Din blev supergullig!!!! Hoppas du har en mottagare till den för dom kommer bli så glada =)
Ha en fin lördag!
kramiz

Ulla sa...

Så söt vagga jättegullig i rosa mysig färg.
Kram Ulla

Anonym sa...

Så underbart fint detta är.

Hälsning Birgitta

Iffa ...... sa...

Hej =)
Tack för alla dina 3! kommentarer!!
Alla kommentarerna blev...........men som jag skrev har jag lagt in att jag skall godkänna kommentarerna då jag blir så trött på att skräpkommentarer tar sig ut annars =) Så det är nog därför du tyckte det strula när du kommenterade hos mig idag då du är van att se din kommentar direkt hos mig i vanliga fall. Nu ligger den i vart fall ute så tack för dina fina ord =)
Kram!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Men så söt den blev!! Mottagaren kommer bli så glad! Tack för inspirationen.

Carro Öberg sa...

Så otroligt söt <3
Ja du, imorgon avgörs det. Jag är ju på mässa hela dagen och när jag kommer hem har Leif fixat middag till oss och mina föräldrar som ska ha en liten schlager-kväll. Jag tänker ringa och rösta på Ravaillacz, minst två gånger ;)

Hälsa Anders och ha en fjättefin fredgaskväll!
Kram kram