2012-09-06

September

Detta kort har jag "lånat" från mottagarens blogg (Kolla sidebaren CARRO) för jag hade glömt att fota det. Det har länge legat färdigt och bara väntat på att den lilla damen September skulle anlända så att jag kunde skriva in längd och vikt och sånt på insidan.
Kedjan med mikrofonen ska inte hänga där, det är en liten extra grej eftersom mamma Carro är sångerska (också). Klart att September ska ha en egen mick =)
************************************************************************************
Nu ska jag berätta varför Carro är den enda i min blogglista som INTE är scrappare.
Det var så att jag och maken var i Thailand i dec och där på stranden bruna som pepparkakor låg Carro och hennes man. Det visade sig att dom bodde på samma hotell som oss och vi började prata.Deras sista dag blev C mycket sjuk av en elak thaibacill, ujujuj så dåligt hon mådde.
Väl hemma var hon sjuk länge och vid ett av sjukhusbesöken fick hon veta att hon bar på lilla September så inget ont som inte har något gott med sig. Så skönt att allt gott så bra.

3 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Fin berättelse, fint flicknamn och urtjusigt kort!!
Trevlig helg!
Kram Iffa

CARRO sa...

Håller med föregående talare - du är en klippa :-)

Anneli sa...

Alldeles ljuvliga kort. Fina färger och vackra dekorationer.Idag är det sol och blå himmel så gott, så nu ska det ut pysslas i trädgården så härligt.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam Anneli