2012-02-14

Chokladask....

..... med väldigt många detaljbilder p.g.a att asken är mitt bidrag till en månadsutmaning hos Svensk Scrapbooking där reglerna är följande:

Det är okej att lägga till men inte att dra ifrån!

1 st Alfabet. Tex Thickers, Stickers eller utstansat.
2 st Stämplar. Om du använder textstämplar så räknas det som en stämpel.
3 st Mönstrade papper
4 st Dekoration. Det ska vara olika dekorationer, tex så räknas knappar som EN dekoration oavsett antalet.
innehåller 4 st mönsterpapper
alfabet "GRATTIS" på ovansidan
insidan där man kan skriva nåt har 4 st stämplar varav 3 är med temat choklad
dekorationerna är fler än 4
sidorna har också dekoration
(det fattas lite saker ovanpå asken men hann inte få dit det då asken "försvann" för några dagar sen,hihi.....)
Valentijn

1 kommentar:

http://emelieaspelin.com sa...

SUPERSNYGGT!! :D




Jag har fått en award på min blogg och nu ska jag dela med mig av den till 7 stycken, du är en av dom! :)

http://emelieaspelin.com/2012/february/utkast-feb-13-2012.html