2011-01-31

Hemma igen

Gissa om jag fått mycketzonnen

4 kommentarer:

onkis sa...

Va härligt med sol, skulle behövas här med :)
Och du kommer lagomt hem till vår nya utmaning.

Maria sa...

Det låter underbart med mycket sol. Hoppas du fyllt på förråden nu.
Massor med sol och bad, villken lyllosgumma du är.
Vad det du som fyllde år i dagarna?
Själv håller jag på att flytta in i mitt nya scraprum. Jiiiihiiiiii. Mycket skruva nu. Fått in datorn =)
Såg att du kommit hem.
Ville säga hej.
Nu pilla lite mer här...

Maria sa...

Det låter underbart med mycket sol. Hoppas du fyllt på förråden nu.
Massor med sol och bad, villken lyllosgumma du är.
Vad det du som fyllde år i dagarna?
Själv håller jag på att flytta in i mitt nya scraprum. Jiiiihiiiiii. Mycket skruva nu. Fått in datorn =)
Såg att du kommit hem.
Ville säga hej.
Nu pilla lite mer här...

Ulrika Dans sa...

VARMT VÄLKOMMEN HEM!