2009-01-21

AWARD

Denna utmärkelse/AWARD Har jag fått av Skogstokiga Petra. Blev JÄTTEglad =))
Här är reglerna:1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.2. Länka till personen som utmärkelsen kom från. 3. Nominera minst sju andra bloggar 4. Länka till dessa bloggar i din blogg 5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Nu ska jag nominera 7 st här men det kommer ta lite tid för jag känner inte 7 st. Ska kolla runt lite.... men börjar med min Ölandsvän Anneli.

Nästa går till Veronica som jag nyligen upptäckt bor nästan granne med mig.

3:an blir Ulrika som jag hittade i SS och som jag jobbade ihop med i mitten på 90-talet.

Sen blir det 3 kvinnor som är vän med Anneli och som jag kommer att träffa på mässan i Göteborg den 7 mars

Gunnie

Madde

Caroline

Nu återstår det en och jag gick in till SS och valde:

Lillis som gör helt underbara tags bland annat

Det finns ju sååå många som man skulle vilja ha med här, ja alla faktiskt för ALLA är ju så duktiga. Så ALLA får ta åt sig av denna award.

4 kommentarer:

Anneli sa...

Tack söta Yvonne för den fina utmärkelsen. Det värmer gott i hjärtat :-))

Vilket söt kort med tulpanerna. Kanon söt.

Kram anneli

lillis70 sa...

Men vad jag blir glad!
Tack snälla för awarden!!!

Madeleine sa...

Hej Yvonne!
Jag blev jätteglad för awarden, tack så jättemycket! Det är min första. Jag ger en utav de awarder som jag ska dela ut till dig för jag tycker du gör så fina kort!

Kram Madde

Caroline sa...

Tack!! De var roligt! Vilken fin blogg du har med många fina kort och annat, du verkar vara väldigt kreativ!! /Caroline